چگونه می توان شروع به کار کرد ؟
چگونه می توان شروع به کار کرد و سرمایه گذاری جدید خود را از بقیه جدا کرد؟
در اینجا راهنمایی های ما برای کمک به شما در پیدا کردن نقاط ضعف کسب و کار شما و برطرف کردن آن ها است.
* آیا مردم به محصول یا خدمات شما نیاز دارند؟
قبل از راه اندازی کار خود، آیا مطمئن هستید که نیاز مشتری به آنچه می خواهید انجام دهید وجود دارد؟
دوستان و خانواده ممکن است بیش از حد مودب باشند تا انتقاد از ایده شما را به خود شما و با صراحت بیان کنند.
پس بیرون بیایید و با افرادی صحبت کنید که فکر می کنید مشتریان شما هستند.
از پرسشنامه ها و نظرسنجی ها برای کشف آنچه که می خواهید استفاده کنید نهایت استفاده را ببرید.
* به آنچه که رقبای شما انجاممی دهند نگاه کنید
بخشی از تحقیقات بازار خود را برای بررسی آنچه رقبا شما انجام می دهند قرار دهید.
نیاز ها و خلاقیت های رقبایتان را بررسی کنید و به دنبال راه حل های بهتر و اقتصادی تر باشید.
همچنین به استراتژی قیمت گذاری رقبا خود نگاه کنید.
اگر کالا یا خدماتتان بیشتر باشد، چه چیزی باعث جذب مشتریان به شما خواهد شد؟
* تصمیم گیری در مورد نقطه فروش منحصر به فرد (USP)
به استثنای اینکه شما مشغول به انجام یا فروش چیزی کاملا متفاوت با هر کس دیگری هستید،
شما نیاز به شناسایی نقطه فروش منحصر به فرد خود هستید.
اگر شما در حال حاضر نقطه فروش ندارید، باید آن را پیدا کنید.
شما باید مطمئن شوید که مردم می دانند چه چیزی شما را متفاوت می کند.
توضیح دهید که مشکلی که کسب و کار شما حل می کند چیست
و چرا این خدمت شما، انتخاب شما را بهتر از رقبای شما می کند.
*تمرکز بر ارائه یک تجربه استثنایی مشتری
اگر کسی آماده است تلاش خود را برای کسب و کار خود متمرکز کند،
اطمینان حاصل کنید که انتظارات خود را برآورده کرده اید، این به معنای دقت در مورد تجربه مشتری و سرمایه گذاری است.
همیشه به یاد داشته باشید که این فقط یک مشتری وفادار نیست که ممکن است شما از دست بدهید.
تجربه بد یک نفر می تواند هزاران نفر دیگر را از کسب و کار شما دور کند.
نقطه عطف کار خود را پیدا کنید تا شروع به کار خود را از بقیه جدا کنید.
اگر شما می توانید چیزی متفاوت با قیمت مناسب و با خدمات عالی ارائه دهید، کسب و کار شما می تواند رشد کند.