محدودیت های تبلیغاتی صفحه نمایش
محدودیت های تبلیغاتی صفحه نمایش و ویژگی های بنر تبلیغاتی برای یک فایل تبلیغاتی آنلاین را حتما بررسی کنید تا فایل مورد نظر شما با محدودیت انتشار رسانه تبلیغاتی شما روبرو نشود.
اگر چه تبلیغات صفحه نمایش بسیار ساده است،
قوانین و محدودیتهای متعددی برای آگاه شدن از اینکه تبلیغ شما رد شده است وجود دارد.
برای اکثر سیستم عامل ها، محدودیت اندازه فایل وجود دارد.
برای مثال، تبلیغات صفحه نمایش Google باید کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت باشد.
یک قانون دیگر تبلیغات این است که نباید آگهی شما دارای یک پس زمینه سفید بدون یک طرح مرزی باشد.
این کار برای اطمینان از اینکه تبلیغات از پس زمینه وبسایت هایی که در آنها صورت گرفته اند، جدا هستند لازم است.
فیس بوک یک قانون خاص دارد که در آن تصاویر آگهی فقط شامل ۲۰٪ متن (از جمله آرم ها) می باشند.
این قوانین کوچک اگر نادیده گرفته شود، مانند این است که،
یک کاندیدای انتخاباتی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی خود را به عقب برگرداند،
زیرا شما باید همه آگهی های خود را به عقب بازگردانید.
اطمینان حاصل کنید که آگهی های شما به اندازه مناسب هستندو یک پس زمینه مرزی یا رنگی دارند
و قوانین و محدودیت های متن، زمان ساخت و آپلود تبلیغات را بررسی کنید.