قیمت قابل انعطاف (Flexible Prices)
قیمت قابل انعطاف و انعطاف در قیمت برای مشتری می تواند یکی از عوامل جذب مشتری باشد.
نتیجه جذب مشتری بیشتر فروش بیشتر است و در نتیجه سود و درآمد زایی بیشتر.
قیمت گذاری انعطاف پذیر اشاره به تعدیل قیمت بسته به عوامل مختلف دارد،
به عنوان مثال تقاضا، زمان، تمایز بین گروه مشتریان و غیره.
مثال: خطوط هوایی کم هزینه ایزی جت، قیمت ها را بصورت پویا بر اساس سطوح تقاضا تغییر می دهد.
GlaxoSmithKline: یک شرکت دارویی بزرگ با مدل کسب و کار مبتنی بر ارزش
Zaycon Foods: کمپانی واشنگتونی که ماموریتش ارسال گوشت تازه از مزرعه مستقیما به مشتری با قیمت عمده است