فریمیوم (Freemium)
فریمیوم (Freemium) مدل فریمیوم در واقع تلفیقی از دو مدل رایگان و پریمیوم است.
در این مدل می توانید به این موضوع فکر کنید که ورژن اولیه و ساده ای از محصول خود را
با فیچرهای کمتر را بصورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید تا مشتری اولیه خود را توسعه دهید.
سپس برای ورژن پیشرفته محصول خود و یا ورژن پریمیوم با فیچرهای بیشتر، از مشتریان خود هزینه دریافت کنید.
مهم برای این مدل این است که حجم بالایی از تراکنش هایی که به عنوان نرخ تبدیل کاربران رایگان به پریمیوم در نظر گرفته می شود،
معمولا زیر ۱۰ درصد است.
در نتیجه، هزینه نهایی کاربران رایگان اضافی باید نزدیک به صفر باشد.
Buffer: راه آسان برنامه ریزی پست های شبکه های اجتماعی.
Coursera : توانمند ساختن افراد از طریق آموزش.
Evernote (اِوِرنوت): اکوسیستمی متشکل از محصولات و راه حل ها که به شما کمک می کند همه چیز را به یاد آورید.
LinkedIn: شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها و کسانی که به دنبال استخدام هستند.
Nine Inch Nails: گروه موسیقی بدون بازیگران اصلی صنعت سرگرمی
Shazam: آهنگی که در محیط اطراف خود می شنوید را بشناسید و پیدا کنید.
موسیقی که دوست دارید را بیابید.
متن موسیقی های موردعلاقه تان را دانلود کنید.
این وبسایت مردم را به سرگرمی پیوند می زند