سازماندهی و نظم در کار
سازماندهی و نظم در کار برای رسیدن به ثروت و درآمد از کسب و کار به همراه واقع گرایی در کار لازم است.
داستان هایی که در مورد موفقیت های یک شبه می شنوید استثناء ها هستند
بنابراین شما باید با آرزوهایتان صبور و واقعی باشید.
اگر بخواهید طبق لیست کارهای برنامه ریزی کاری خود رفتار کنید،
باید در همه کارها، سازماندهی و نظم و انضباط داشته باشید.
این شامل مشاغلی است که شما از آن لذت نمی برید یا تجربه قبلی ندارید.
بسیاری از ضربه هایی که شما در کسب و کارتان می خورید از حواس پرتی ها و فراموشی های ناخواسته است
پس باید حجم کار خود را سازماندهی کنید.
شما ممکن است برخی از وظایف کلیدی را نداشته باشید، اما کسی باید آنها را انجام دهد.
امیدوارم که شما این احساس را از دست ندهید،
اما بهتر است که ایده های واقع گرایانه ای در مورد اینکه چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنید داشته باشید.
وقتی که افرادی کسب و کاری را شروع به کار می کنند،
تعداد کمی از آن ها دارای مهارت های لازم و ویژگی های شخصی هستند.
ولی آنها می توانند در طول زمان توسعه پیدا کنند اما شما باید تمایل داشته باشید که گوش دهید، یاد بگیرید و به جلو بروید.