رایگان (Free)
رایگان (Free) فروشی شاید در نگاه اول برای کسب و کار ضرر داشته باشد ولی بعد از مدتی و حتی در همان زمان با بکار بردن تکنیک ها می توانید افزایش درآمد داشته باشید.
بذل و بخشش محصولات و یا خدمات که ارائه آن ها بصورت رایگان، ارزش بالایی برای مشتری شما دارد
و برای شما محبوبیت زیادی ایجاد می کند.
با این حال هنوز هم گزینه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد:
برای بخشی از خدمات پول دریافت کنید
(برای مثال شرکت گوگل که سرویس ها و خدمات خود را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است ولی مردم برای AdWords پول پرداخت می کنند.) کمک مالی متقابل (یک محصول دیگر می تواند هزینه های پیشنهاد مجانی شما را جبران کند.)
فریمیوم، یکی بخر دوتا ببر، هرچقدر میخواهید پرداخت کنید، کمک مالی و غیره.
Couple: شبکه اجتماعی که فقط مخصوص دو نفر است.
Foursquare: اپلیکیشن موبایلی که برای جستجو و کشف مکان های موردنظر کاربران استفاده می شود
Path: شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری پیام و تصویر که برای دوستان نزدیک و فامیل محدود شده است.
Square: سرویس مالی که مربوط به پرداخت از طریق موبایل است و از طریق تکنولوژی جدیدی، این کار را آسان می کند.
TED: این وب سایت به ایده هایی که ارزش گسترش دارند، اختصاص یافته است.
Ziferblat: شبکه اجتماعی در دنیای واقعی، فضای اشتراکی که شما برای زمان هزینه پرداخت می کنید و از شبکه سازی و غذاها و نوشیدنی های رایگان لذت می برید.
Twitter: شبکه اجتماعی خبری که افراد با محدودیت ۱۴۰ کاراکتر در آن پست ارسال می کنند.
Venmo: پول دوستان خود را در حال راه رفتن بپردازید