تبلیغات (Advertising)
تبلیغات برای فروش محصولات پر کاربردترین و موثرترین روش برای افزایش فروش و افزایش درآمد است.
یکی از رایج ترین جریان های درآمدی این است که به مشتریان تبلیغاتی خود این فرصت را بدهید
که برخی از انواع پیام های بازاریابی و پیشنهادات خود را به عنوان بخشی از محصولات یا خدمات شما تبلیغ کنند
و موجب درآمدهای اضافی برای شما شوند.
مدل های مرتبط:
AirAsia Berhad : بلیت های ارزان برای مسافرت در آسیا.
Amazon Services (خدمات آمازون): راه حل های آمازون برای تجارت.
Android: سیستم عامل منبع باز گوگل برای موبایل.
Facebook: استفاده از داده های بزرگ (big data) به منظور بهینه سازی تبلیغات
Foursquare: اپلیکیشن موبایلی که برای جستجو و کشف مکان های موردنظر کاربران استفاده می شود.
Groupon: بازاری امریکایی بر پایه تجارت الکترونیک که هزاران نفر از اعضای خود را
در زمینه های کالا و خدمات و ارائه تخفیف های بسیار زیاد با تاجران محلی در ۲۸ کشور جهان متصل می کند.
Houzz: روشی جدید برای طراحی خانه ها. (شامل بیش از ۱۰ میلیون تصویر از طراحی های داخلی، ایده های طراحی دکور)
Monocle: نسل جدیدی از شرکت های خبری