تبلیغات نویسی Copywriting
تبلیغات نویسی Copywriting عمل نوشتن متن به منظور تبلیغات و یا سایر اشکال بازاریابی است.
محصولی که کپی نامیده می شود، محتوایی نوشته شده است که هدف آن افزایش آگاهی از نام تجاری است
و در نهایت فرد یا گروه را متقاعد می کند که اقدام خاصی را انجام دهد.
کپی رایتنر ها برای ایجاد بیلبورد ها، بروشورها، کاتالوگ ها، اشعار جیلندری، تبلیغات مجله و روزنامه ها،
نامه های فروش و سایر پیام های مستقیم، اسکریپت های تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی،
شعارها، روزنامه ها، پست های رسانه های اجتماعی و سایر ارتباطات بازاریابی کمک می کنند.
آنها معمولا به عنوان نویسندگان محتوای وب سایت و یا تبلیغ نویس حرفه ای شناخته می شوند،
نویسنده محتوا به ایجاد تبلیغات آنلاین، صفحات وب، خبرنامه های الکترونیکی،
پست های وبلاگ و پست های رسانه های اجتماعی کمک می کند.
تبلیغ نویسان متضاد کلاسیک که در متن گسترده تری کار خود را نگاه می کنند، تبلیغ نویس های دیجیتال هستند.