تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی جنبش اخیر در بازاریابی است
شبکه های اجتماعی شامل انواع مختلفی از ابزارهای آنلاین می شوند
که توسط افراد و سازمان ها می توانند به سرعت اطلاعات زیادی را با هزینه بسیار کم به اشتراک بگذارند.
در حال حاضر بسیاری از افراد از برخی از این ابزارها مانند فیس بوک، توییتر، مای اسپیس و یوتیوب شنیده می شوند.
کارشناسان ادعا می کنند که شبکه های اجتماعی برای افراد و سازمان هایی که می خواهند اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند ضروری است
پس از آن همه چیز درباره بازاریابی است .