تبلیغات تعاملی
تبلیغات تعاملی یک روش مناسب برای تبلیغات مفید و کاربردی است که البته از جمله تبلیغات آنلاین منجر به افزایش درآمد می باشد.
جان مک تایگ، متخصص بازاریابی، مزایای محتوای تعاملی را توضیح داده است.
علاوه بر این واقعیت که آنها برای تنظیم ارزان هستند، یک آگهی تعاملی وفاداری و اعتبار دو طرف را افزایش می دهد.
تبلیغ تعاملی می تواند در قالب بررسی مشتری، برنامه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی باشد.
این روش تبلیغات می تواند در قالب بررسی مشتری، برنامه های تلفن همراه،
به روز رسانی و اشتراک رسانه های اجتماعی، و همچنین نظرات وبلاگ باشد.
مثال دیگر مشاوره های تعاملی آگهی هایی است که نسخه های منحصر بفردی از مشاوران SMARTASSISTANT هستند،
که تنها اولین سؤال نمایش داده می شود
و سپس پس از تعامل، کاربران را به یک صفحه فرود خاص مربوط به کمپین هدایت می کند
که در آن قادر به پاسخگویی به سوالات اضافی و دریافت فوری پیشنهادات در مورد محصولات مناسب هستند.
آگهی های مشاوره تعاملی یک رویکرد جذاب برای کمک به ایجاد یک تجربه عاطفی برای مصرف کنندگان است
و ایجاد آگاهی از برند قدرتمند و افزایش میزان کلیک از طریق محتوای مناسب از این روش راحت تر به دست می آید.
آگهی های مشاوره تعاملی یک رویکرد جذاب برای کمک به ایجاد یک تجربه عاطفی برای مصرف کنندگان،
ایجاد آگاهی از برند قدرتمند و افزایش میزان کلیک از طریق محتوای مناسب است.
مطالعات نشان داده اند که مصرف کنندگان ۲٫۵ برابر بیشتر با این نوع تبلیغات ارتباط برقرار می کنند نسبت به گزینه های معمول تبلیغات.
معایب تبلیغات تعاملی
با این حال، چند اشکال برای آن نیز وجود دارد.
راه اندازی آسان است، اما از آنجا که شما مجبور به نظارت بر کانال در همه زمان ها هستید، ارزان نیست.
شما باید محتوای تازه و مربوطه را ارائه دهید تا مشتریان خود را درگیر کند.
در واقع، به نیروی انسانی، آموزش، و استعداد نیاز دارد.