برخی از شیوه های تبلیغاتی خاص
برخی از شیوه های تبلیغاتی خاص که مورد استفاده شرکت های بزرگ است.
*تخفیفات ویژه: ارتقاء فروش به شیوه تخفیف خاص، شامل فعالیت های گوناگونی مانند پیشنهادات قیمت ویژه طراحی شده برای تحریک فروش است.
*تبلیغات پیام محور: پیام هایی که باعث افزایش اطلاعات کسانی که به آنها پیام ارسال می کنید می گردد.
*بازی های مارکدار: تولید اختصاصی محتوای طراحی شده برای نمایش پیام های شرکت یا مارک در یک قالب سرگرم کننده است.
*روابط عمومی (PR): تمرین حفظ حسن نیت بین یک سازمان و مشتریانش توسط روابط عمومی.
*فروش شخصی: فروش چهره به چهره که فروشنده آن را متقاعد می کند که یک خریدار، خریداری کند.
*بازاریابی مستقیم: تماس با مخاطبین با دقت انتخاب شده با استفاده از ابزارهای نظارتی مانند از راه دور و پست مستقیم و پیک.
*حمایت مالی: فعالیت پرداخت پول برای یک برنامه تلویزیونی یا رادیویی، وب سایت، رویداد ورزشی، و یا فعالیت های دیگر معمولا در عوض تبلیغات و یا سایر روش های تبلیغاتی صورت می گیرد.
*قرار دادن محصول: تمرین ارائه یک محصول یا خدمات برای نمایش در فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی.
*ارتقاء فروش و بازاریابی: فعالیت هایی طراحی شده برای تحریک فروش منطقه و بازار فروش؛
شامل نمایش گاه های خرده فروشی، نمونه محصولات، پیشنهادات ویژه قیمت، سخنرانی های و کنفرانس برای ویژگی های محصول،
مسابقات، هدیه ها، آیتم های تبلیغاتی و سایر روش ها .
*بازاریابی رویداد: فعالیت برنامه ریزی شده برای طراحی، ایجاد یک رویداد، نمایش، یا نمایشگاه
(مانند یک رویداد ورزشی، جشنواره موسیقی، نمایشگاه یا کنسرت) برای ترویج محصول.
*نمایشگاه ها: رویدادهایی که شرکت ها می توانند محصولات خود را نمایش دهند .