بازاریابی هدفمند
بازاریابی هدفمند یک گرایش قابلتوجه دیگر در مورد آینده تبلیغات و اهمیت رو به رشد، بازار تبلیغات هدفمند است.
همچنین توسط اینترنت و نظریه دم دراز، تبلیغ کنندگان توانایی فزایندهای برای دسترسی به مخاطبان خاص خواهند داشت.
در گذشته موثرترین راه برای رساندن یک پیام، پوشش دادن بیشترین تعداد مخاطبان بازار انبوه بود.
با این حال، پیگیری استفاده پروفایل های مشتری و محبوبیت رو به رشد محتوای هدفمند که توسط همه چیز
از وبلاگ ها گرفته تا سایتها شبکههای اجتماعی صورت میگیرد، تبلیغ کنندگانی با مخاطبان کوچکتر اما بهتر تعریف شدهاست .
در میان موارد دیگر برای تبلیغات، تبلیغات هدفمند ویدئویی است.
این تبلیغات برای یک گروه خاص هدف قرار میگیرند و میتوانند توسط هر کسی که مایل به یافتن اطلاعات بیشتر در مورد یک کسب و کار یا تمرین خاص از خانه خود باشند، دیده شوند.
این باعث میشود بیننده فعال شود و واقعا بین آگهیها را انتخاب کند.
همچنین بازاریابی ها میتواند با آوردن رنگ به تبلیغات به شما کمک کند.
برای مثال، رنگهای مختلف نقش مهمی در استراتژیهای بازاریابی دارند،
به عنوان مثال، دیدن رنگ آبی میتواند حس آرامش را ترویج کند
و به همین دلیل است که بسیاری از شبکههای اجتماعی مانند فیس بوک از blue در logos استفاده میکنند .
گوگل AdSense نمونهای از بازاریابی هدفمند است.
گوگل هدف اولیه یک وب سایت را محاسبه میکند و آگهیهای خود را براساس آن تنظیم میکند