بازاریابی با موتور های جستجو
بازاریابی با موتور های جستجو با نام اختصاصی (SEM) شناخته می شود.
قابل اعتماد ترین فرم تبلیغات آنلاین پرداخت شده و همچنین رایج ترین آن تبلیغات به وسیله موتور های جستو جو است.
SEM براساس کلمات کلیدی کار می کند –
شما و سایر شرکت ها از طریق موتورهای جستجو در تلاش برای افزایش بازدید و رتبه وب سایت خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو هستند.
همه تبلیغات SEM که در Google، Bing و سایر موتورهای جستجو ظاهر می شوند، تبلیغات متنی هستند.
آنها در بالا یا سمت SERP لیست شده اند.
مدیریت موتور اجتماعی
PPC
شما بر اساس کلمات کلیدی پیشنهاد می کنید و نتایج کار شما بر اساس ارزش پیشنهاد می شود.
این بهترین بسته ارزشی است زیرا فقط زمانی که فردی روی تبلیغ کلیک می کند از شما هزینه کم می شود.
همچنین، در طی این مبارزه، ساده ترین راه است.
CPM
یک امتیاز ثابت برای ۱۰۰۰ برداشت را به شما پرداخت میکنید.
این باعث می شود که برنامه ای برای اعمال بودجه تان فراهم شود و شما چندین نمایش را در SERP تضمین می کنید.
با این حال، شما با هزینه بیش از حد روبرو می شوید – اگر هیچ کس از طریق شما پرداخت نکند، پول شما هدر رفته است.
همچنین نمی توانید کمپین را ارزیابی یا پیگیری کنید تا زمانیکه این کار ادامه داشته باشد.
SEO
شما با استفاده از بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی (همچنین به عنوان SEO شناخته شده)
موتورهای جستجو لیست نتایج بدون پرداخت بر اساس ارتباطات را بهبود می بخشد
SEO از سایت شما به این معنی است که شما قادر به دریافت بازدید بیشتر به صورت رایگان اگر شما بهبود سایت خود را جستجوگرها.
بهترین سیستم عامل برای SEM عبارتند از Google AdWords، که به شما اجازه می دهد تا کمپین های بسیار هدفمند ایجاد کنید؛
برای استفاده بیشتر از کمپین های گوگل AdWords خود.
یکی دیگر از پلتفرم هایی که برای SEM عالی است، Bing است، که رقابت کمتری نسبت به AdWords دارد.