اصول طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین
اصول طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین به ساخت فایل تبلیغاتی خوب و کارایی بالا و در نتیجه افزایش درآمد شما کمک فراوانی می کند.
طراحی تبلیغات شما لازم نیست سخت و پیچیده باشد،
اما شما اطمینان از اینکه آنها بهینه سازی شده اند را باید به دست آورید.
بنابراین، اجازه دهید در مورد بهترین (و ساده ترین) راه برای انجام این کار صحبت کنیم.
رنگ ها
در ابتدا رنگ هایی را که استفاده می کنید در نظر بگیرید.
شما می خواهید آگهی خود را برجسته کنید، اما بیش از حد تحریک کننده نباشد.
شما همچنین می خواهید رنگ های صفحه نمایش خود را با نام تجاری خود هماهنگ کنید.
شما نمی خواهید یک بازدید کننده بر روی آگهی کلیک کند و بعد از ورود به یک سایت کاملا جدید و متفاوت نگاه کند،
که گیج کننده و گمراه کننده است و اعتماد او را نسبت به کسب و کار شما پایین می آورد.
فراخوانی برای اقدام
بعد، اطمینان حاصل کنید که یک تماس CLEAR صحیح داشته باشید.
معمولا CTA به نظر می رسد یک دکمه است که برجسته می شود،
شما در بنر تبلیغاتی خود بازدید کنندگان را تشویق به کلیک کردن به آن می کنید.
یک دکمه ساده که می گوید “فروشگاه اینترنتی در حال حاضر” یا “بیشتر بدانید!” می تواند خوب باشد.
تصاویر یا گرافیک نیز باید هنگام ایجاد تبلیغات خود به دقت مورد توجه قرار گیرند.
مزیت بزرگ شما در مورد جستجو یا تبلیغات متنی، نمایشگری یا جنبه بصری است.
تصاویری را انتخاب کنید که با بازدید کننده شما ارتباط برقرار کرده و احساساتی را که می خواهید تحریک کنید، تحریک کنید.
شما همچنین می توانید از تصاویر برای اطلاع رسانی به بازدید کنندگان در مورد آنچه شما در حال فروش هستید استفاده کنید.
سرانجام، هنگام انتخاب محتوا و طرح تبلیغاتی خود، آن را از پیچیدگی ها پاک و ساده کنید.
اغلب تصاویر ساده، از تصاویر پیچیده بیشتر قانع کننده هستند.
مجددا کاربران را با متن بیش از حد غرق نکنید (که حوصله ندارند آن را بخوانند).
در عوض، متن خود را به یک نقل قول یا بیانیه ساده و … برای انتقال پیام و نام تجاری خود متصل کنید.
اگر شما این دستورالعمل ها را دنبال می کنید،
بدون نیاز به احساس پوچی، آگهی شما باید خوب و بصری باشد.
چند نمونه از تبلیغات که موارد را رعایت کرده اند.
و یا