استخدام تبلیغ نویس
استخدام تبلیغ نویس ها در آژانس های تبلیغاتی، موسسات روابط عمومی یا آژانس های کپی رایتینگ است.
آژانس های تبلیغاتی معمولا به عنوان بخشی از یک تیم خلاق،
که در آن با مدیران هنری یا مدیران خلاق همکاری می کنند،تبلیغ نویسان را استخدام می کنند.
کپی رایتنر یک کپی یا اسکریپت برای تبلیغات می نویسد که عمدتا بر اساس اطلاعاتی است که توسط مشتری دریافت شده است.
مدیر هنری مسئول جنبه های بصری آگهی می باشد و به ویژه در مورد کارهای چاپی می تواند تولید را نظارت کند.
هر یک از اعضای تیم می توانند ایده کلی (معمولا به مفهوم اشاره می کنند) و روند همکاری اغلب کار را بهبود ببخشند.
آژانس های Copywriting ترکیب copywriting با طیف وسیعی از خدمات سرمقاله و … مرتبط هستند
که شامل مشاوره موقعیت، رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو، ویرایش پیشرفته،
ویرایش کپی، اصلاح، بررسی حقایق، طرح و طراحی. مشتریان معمولا شرکت های بزرگ هستند.
تبلیغات نویسان همچنین در خانه برای زنجیره های خرده فروشی،
ناشران کتاب یا سایر شرکت های بزرگ که اغلب تبلیغ می کنند، کار می کنند.
آنها همچنین می توانند برای نوشتن تبلیغاتی برای روزنامه ها، مجلات، پخش کنندگان و ارائه دهندگان کابل کار کنند.
برخی از نویسندگان کپی رایت به عنوان پیمانکاران مستقل مشغول به کار هستند،
نوشتار آزاد برای مشتریان مختلف. آنها ممکن است در یک دفتر کارفرما، یک دفتر کارخانه، قهوه خانه و یا از خانه کار کنند.
کپی رایتین ها شبیه نویسندگان فنی هستند و ممکن است شغل ها همپوشانی داشته باشند.
با این حال، به طور کلی، نوشتن فنی به اطلاع خوانندگان اختصاص داده شده است تا آنها را متقاعد سازند.
به عنوان مثال، یک کپی رایت نویس یک آگهی برای فروش یک ماشین می نویسد.